joi, 5 ianuarie 2012

[Pacaleala] Fierar sansa mai mare

Salut! Azi am sa va spun cea mai tare prostie scrisa de un copil de 8ani, pe un forum de metin. Ia ascultati aici (citez):


Dupa cum spune si titlu astazi o sa va spun cum sa plusati la fierarul
din map1 sau din map2 cu sansa mai mare de a reusi.Mergeti la batranica
cumparati vraja karma dati click dreapta pe ea dupacea meregti la fierar
dupa cum ati observat fierarul de cu mana pestecap de cateva ori dupa
ce nu mai da cu mana peste cap atuncea puneti obiectul pe fierar si
aveti sansa de a resui mai mare.
[color=red]mie mia mers fmsu pana la
+7 de la +0 :X dupacea mia fost frica sla fac+ 8 si nu mai mi lam facut
+8 ori cum sper sa fie de folos acest Ghid



Aaaa.. ? Ce spuneti? Nu e tare :)) !?
Deci, sa nu credeti chestia asta. Este o prostie; sa fim seriosi, daca ar merge porcaria asta, toti de pe Metin2ro, ar avea full +9 =)) !
Sper doar ca n-ati fost printre aceia care au testat asta !!!
Daca va mers totusi, fiti siguri ca nu a fost din aceasta cauza ;) !

8 comentarii:

  1. Nimic din ce au spus astia pe site nu merge si nu e corect au pus si ei asa ca sa se iei toti prosti dupa ei .:))

    RăspundeţiȘtergere
  2. Si eu am citit aceasta, acm cativa ani cand ma jucam pe RO :)) Si sincer cateodata mergea :)) Mi-am facut sulita paianjen de la +1 la +8 si platosa de la +4 la +7

    RăspundeţiȘtergere
  3. asta este ce mai mare prostie pe care am auzito.

    RăspundeţiȘtergere
  4. doamne ce prost ma nene la fierar reuseste la al n-le jucator din x si y .... ce dobitoci

    RăspundeţiȘtergere
  5. yo am hack care imi mareste cu mult sansa de reusita, pana la +5, de la +5 la +6 am abia 70% sanse de reusita, si mai departe scade sansa

    RăspundeţiȘtergere

Site pentru progesionisti. Un produs Blogger.